تنـــــــــــها
نوشته شده توسط : ♥MILAD♥


بی تو تمام غصه های دنیا به سرم میزند

بی تو تمام بی کسی ها به سرم میزند

وجود قلب من فقط برای تو میزند

باز هوای خنده هایت به سرم میزند

رفتی تو از کنارم و من ماندم این نیستی

با جان و دل میخواهمت هرچند که با من نیستی

از دست من رفتی ولی از یاد من هرگز عزیز

خیلی تو را میخواستم اشکی برای من نریز

تو که رفتی شدم تنها میان هق هق بارون

منم رفتم گذر کردم از اون دلبستگی هامون

برو تا که نبینی اشک و بغض و گریه ام را

نرفت از ذهن هنوز لحن صدا و خنده ات را

در این مدت نشد یک بار روم از ذهن و از یادت

چه شد دستان پر مهرش مرا گم کرده در یادت؟





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دریافت کد بارش ستاره از بالای وبلاگ

http://www.20Tools.com/-
ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
-بیست تولز-کد بارش ستاره از وبلاگ
Digital Clock - Status Bar

مرجع وبلاگ نویسان جوان